Vazquez nam definitief afscheid van hun vorige vorm. Vanaf 1 oktober gingen ze verder onder de naam Kemari. Een knipoog naar het oerspel dat 1400 jaar geleden werd bestempeld als de eerste vorm van voetbal. Het ultieme doel van Kemari is digital partner worden van de Champions League en deze winnaarsmentaliteit voel je binnen Kemari bij elke speler.
De naam Vazquez zal in zijn geheel verdwijnen, hiermee verandert de in 2020 snelstgroeiende digital agency van Nederland niet alleen van titel, maar ook van insteek. Ondanks dat Kemari al langere tijd ook voor buitenlandse klanten werkt, zal deze internationale focus vanaf nu meer omarmd worden. Inmiddels speelt Kemari in het 2500 vierkante meter tellende Estadio aan de Parkweg. Vanuit daar gaan ze nu met volle focus scoren voor de meest toonaangevende internationale bedrijven en (digitale) merken. Organisaties die groot zijn geworden in het offline tijdperk en nu, helemaal sinds de digitale revolutie van de afgelopen anderhalf jaar, een online sprint willen en moeten trekken. Kemari helpt ze om een digitaal merk te worden en om ‘digitaal’ te omarmen in de kern van de organisatie.
Vanaf vandaag speelt het team van Kemari voor de volle honderd procent in op digitale kansen. Operationeel directeur Rajiv van Wijk: ‘Het is tijd voor die transitie. De toekomst is digitaal. Kijk maar naar de generaties die nu opgroeien, midden in dit online tijdperk. Dat zijn de klanten van morgen: de doelgroep die je wilt bedienen en fan wilt maken. Wij stomen bedrijven en merken klaar voor de digitale toekomst. Dat ze niet meer gezien worden als bedrijf, maar als merk. Inclusief online beleving. Creating Fans, dat is onze belofte. Dat doen we best een beetje ‘ontukkers’. We stappen af van het hele ‘doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg’. Bij ons is normaal niet gek genoeg. Het mag júist gekker, groter, gewaagder. Kemari neemt geen genoegen met gemiddeld presteren. Ons doel is om fans te creëren voor bedrijven en merken.’
Rajiv van Wijk: ‘Vazquez was een reclamebureau, Kemari is een toekomstgericht en toonaangevend merk. Een naam waarmee we het internationale digitale speelveld veroveren.’