“Een spannende tijd, dat moeten we toegeven. Na 50 jaar nemen wij afscheid van onze naam, Team Nijhuis, en het jasje wat we daarvoor gemaakt hebben. Een naam die bekendheid heeft gekregen, waarmee we awards hebben gewonnen en bedrijven hebben laten groeien”, aldus Managing Director Stefano Golia.
Toch was het tijd voor verandering. De familie Nijhuis – de naamgevers van het bureau – zijn al sinds de jaren ‘90 niet meer betrokken bij het bureau. Dtch. Digitals is dé kans om te vernieuwen, te innoveren en de richting in te slaan die het online marketingbureau wil. Een naam die internationaal aanslaat (en begrepen wordt 😉) en die past bij wat het bureau doet. Digital marketing met daarbij altijd de nuchtere Nederlandse aanpak. Nederland staat niet voor niets in het buitenland bekend als één van de meest innovatieve landen ter wereld. Daar wil het Twentse bureau nu graag op aansluiten.
De missie blijft daarbij even ambitieus als deze al was, namelijk: online groei realiseren voor bedrijven. Met inmiddels meer dan 70 specialisten staat het bureau naast de ondernemer die met zijn of haar bedrijf (verder) online wil groeien. Door de jarenlange ervaring en vele specialistische experts weet het bureau vaak vooraf al waar het verstandig is om mee te starten om bedrijven zo snel mogelijk rendement op te leveren. Daar kun je vervolgens op verder bouwen.
“Ook bij partners zoals Google en HubSpot merken we dat ze onder de indruk zijn van onze manier van strategisch denken en samenwerken met de klant. Geen advertentie of content item wordt uitgerold zonder overkoepelende strategie waar de ondernemer de input voor levert”, aldus Luuk Rouwhorst (Marketing & Sales Director).
De komende tijd zal het bureau haar nieuwe identiteit omarmen. De boodschap ‘Team Nijhuis wordt Dtch. Digitals’, zal overal verschijnen, maar het bureau gaat niet met één druk op de knop om.
“In eerste instantie zullen de namen naast elkaar worden gebruikt, zodat we kunnen bouwen aan ons nieuwe merk, maar op termijn zal Team Nijhuis als merk verdwijnen. De komende tijd zal de nieuwe huisstijl op steeds meer plekken zichtbaar worden en zullen we als bureau naar de nieuwe identiteit toe groeien”, Bram Lucas (Operations & Innovation Director).
De missie blijft daarbij even ambitieus als deze al was, namelijk: online groei realiseren voor bedrijven.
https://dtchdigitals.com/