2 minuten

Het thema van editie #17

Een kijkje in het kloppende hart van Lonneker: Café Sprakel. Dat stond op het programma bij deze Adviesraad van INN’Twente. Wederom gingen veel inspirerende partners in op onze uitnodiging en verschenen in Lonneker. In de voormalige dorpskroeg, tegenwoordig een horeca-bolwerk was er volop ruimte om bij te praten en frisse ideeën te delen.

De aftrap werd gedaan door Sprakel-eigenaar Mirco Bergink. Hij vertelde over zijn eigen bijzondere reis (van schilder tot restauranteigenaar) en vooral over de groei en bloei die Café Sprakel in de afgelopen twee decennia heeft meegemaakt. Een mooi verhaal over ondernemen, keuzes maken en vallen en opstaan. ‘We zijn een groot bedrijf geworden en daar komen hele andere dingen bij kijken voor mij als ondernemer. Zo doen ook wij tegenwoordig persoonlijkheidstests met ons personeel, zodat ik goed weet of ik een ‘rood’ of ‘geel’ persoon voor me heb.’ Meer over Sprakel in het nieuwe magazine.

Hierna was het tijd voor de brainstorm, waarna we met onze adviesraad tot een mooi thema zijn gekomen. INN’twente magazine #17 zal namelijk inzoomen op het thema Leren door te Communiceren.

Imago, grip op je merk en klantbeleving zijn essentieel voor het succes van een organisatie. Het imago, hoe anderen je zien, wordt gevormd door je acties, communicatie en reputatie. Grip op je merk betekent consistentie in boodschappen en ervaringen bieden die overeenkomen met je merkidentiteit. Het is belangrijk om deze aspecten continu te monitoren en aan te passen aan veranderende omstandigheden en feedback van klanten.


Hoe gaan de partners van INN, ieder op hun eigen manier, hiermee om? Dat lees je in de zeventiende editie van het INN’twente magazine, die uitkomt op 26 juni!